Fiecare apel la numarul unic de urgenta 112 este preluat de catre operatori, pentru ca nu se stie niciodata ce se afla la celalalt capat al firului.
Dispeceratele primesc, insa, mai multe apeluri false. De exemplu, in trimestrul al doilea al anului trecut, peste trei sferturi dintre apelurile la 112 au fost false. Sistemul de preluare a apelurilor la 112 a fost implementat de Serviciul de Telecomunicatii Speciale, astfel incat apelurile false si abuzive pot fi localizate, ne avertizeaza dl. Sergiu Oltean, Seful serviciului Dispecerat Integrat de Urgenta 112 din Targu Mures. In trimestrul al doilea al anului trecut, au fost sanctionate 1107 de persoane din intreaga tara pentru acest tip de comportament.
Citeste mai multe despre apelurile false la numarul unic de urgenta 112 de pe blogul de prim ajutor “Salveaza-i viata!”: click aici.
Loredana Dumitrascu, Speranta TV
Foto: sxc.hu
5.463 Comentarii